• 8.222.447 stemmen

Genre: Horror

Alternatieve titel: Wolfman

Geregisseerd door: Julian Higgins

Met onder meer: Kristina Morales, Daniel Bonjour en Bertie Higgins

IMDb beoordeling: 4,4 (56)

Over The Wrath

Ongeveer 150 jaar geleden werd een familiefortuin verstopt in een grot, waar zich nu Griffith Park (Californië) bevindt, en een angstaanjagend beest moest dit beschermen. Nu ontdekken Angelina Feliz en haar vriend Derek Blake, beiden film -studenten, een oude kaart in een familie muziekdoos. De kaart leidt hen naar een grote schat, ergens in de buurt van Griffith Park. Ze gaan op zoek, de jacht is begonnen, maar iedereen die in de buurt komt van de schat wordt op zeer bloederige wijze vermoord.

Angelina Feliz

George Abernathy

Michael Epps

Officer Washington

Officer Burns

Young Don Antonio Feliz

avatar van Noodless

Noodless

Ja watte, tweede film op rij met een score van 0/10.

Echt een fiasco deze film op alle gebieden.

Zonde van de tijd en van de 2,50 euro.

avatar van kirk douglas

kirk douglas

niet te geloven waar halen ze zo een troep toch vandaan en dat tegenwoordig.de hele tijd door had ik het gevoel in een mexicaanse soap te zitten. maarja hij kostte niet veel.

avatar van kiwiitje

kiwiitje

pff slechtste film allertijde,,, nou nee hij past daar in. want er is gewoon letterlijk geen ene moer aan! :S super slecht, slecht geacteerd en erg nep!

enigm

Niet de allerslechtste film, vind ik. Kijk maar eens Creature of the Night. Dit is niet echt goed of eng te noemen, maar heb me wel vermaakt. 2 sterren.

avatar van M y r t h e

M y r t h e

Ik ga em straks kijken dus ben benieuwd xD

Was cadeautje van Sinterklaas xD

Hoop dat ie iets beter is dan jullie beschrijven

avatar van M y r t h e

M y r t h e

Omg! Okay! Ik heb hem net gekeken,, dit was dus echt een slechte film. Het verhaal is wel leuk bedacht, ondanks dat er heel veel van dit soort films zijn.

Het acteerwerk in indd. slecht en,, het is gewoon niet geloofwaardig. Als je dit meemaakt dan reageer je volgens mij heel anders xD

Ach ja, tussen een verzameling horen ook een ,paar slechte films tussen toch?!

avatar van rep_robert

rep_robert

Oké, dit was weer een traumatische ervaring. Zelden zo'n saaie film beleefd. Er wordt in the Wrath toch een een hoop geluld, zodoende gebeurt er eigenlijk helemaal niets in de gehele film. De synchronisatie is behoorlijk bagger, waardoor het lijkt alsof werkelijk elk dialoog na afloop nog is een keer is ingesproken. Verder zie je een keer of 2 een man in een apenpak, wat door moet gaan voor een monster.

Dit was een van de weinige keren waardoor ik letterlijk door de film zelf in slaap ben gevallen. Slaapverwekkend gevalletje. Overigens dat einde op dat schip...

avatar van sandero16

sandero16

Treurig ....

geprobeerd zonder vooroordelen van de vorige scores van andere mensen boven mij deze film te kijken .

Het was helaas helemaal niks . Acteurs bagger , erg neppe effecten en het verhaal was drie keer niks .

Niet gaan kijken .

avatar van Mr. Chiel