Sultan (2016)

India
Drama / Romantiek

geregisseerd door Ali Abbas Zafar
met Salman Khan, Anushka Sharma en Randeep Hooda

Het verhaal van Sultan Ali Khan, een lokale worstelkampioen voor wie ineens de wereld aan zijn voeten ligt wanneer hij namens India mee mag doen aan de Olympische Spelen. De pittige jonge Afra komt uit dezelfde kleine stad als Sultan en heeft ook haar eigen dromen. Tussen de twee bloeit de romantiek op en hun dromen en ambities worden steeds meer met elkaar verweven. Echter, de weg naar roem is hard en je moet wel meer dan een paar keer vallen en opstaan om te overwinnen.

Sinds 6 juli te zien in aantal Pathé bioscopen.