Cover (2007)

Drama / Thriller

geregisseerd door Bill Duke
met Aunjanue Ellis, Razaaq Adoti en Leon

Wanneer iemand wordt vermoord op de vooravond van het nieuwe jaar, is de eerste verdachte Valerie Maas, een kerkgaande gezinshulp wiens leven uiteenspat als een zeepbel, als zij ontdekt dat haar man al jaren een dubbel leven heeft geleid. De sterkte van haar karakter en haar geloof houden haar echter draaiende, wetende dat het verraad van haar echtgenoot alles dreigt te vernietigen wat zij samen al die jaren hebben opgebouwd.

Film is ok maar wordt verpest door het soms irritante EO gehalte.

Ik vind het een goeie film, goed verhaal, goed geacteerd, niks mis mee. Ook het plot laat tot het einde op zich wachten. Zeker een aanrader!

rose
Vind je? Ik had het halverwege al door...Leuke film, maar de laatste 2 minuten van de film vond ik toch weer net iets Te ...