Pipe Dream (2002)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door John Walsh
met Martin Donovan, Mary-Louise Parker en Rebecca Gayheart

Ondanks een hete, passievolle vrijpartij, lijken twee buren niets met elkaar gemeen te hebben. Hij is een doodgewone loodgieter en zij een scenarioschrijver zonder werk. Hij doet net alsof hij een filmregisseur is om vrouwen te versieren. Zij maakt graag gebruik van zijn oplichterpraktijken om eindelijk een scenario te kunnen verfilmen. Allebei denken ze dat ze de ander misbruiken. Maar tot hun eigen verrassing ontdekken ze dat ze eigenlijk meer dan alles... elkaar willen.

Tja nu ja zoeken naar positieve dingen over deze film is nog zo makkelijk niet, verhaal .. ja misschien verdient deze film wel punten door het verhaal dat zo gek is dat net dat het goeie is aan de film! De rest .. mmm geen ritme, niet zo grappig en ook niet zo romantisch. Had zin om te zappen bij het bekijken van deze film. Maar heb nog 'persoonlijk' slechtere gezien.