Totally Blonde (2001)

geregisseerd door Andrew Van Slee
met Brody Hutzler, Krista Allen en Maeve Quinlan

De sexy brunette Meg Peters is een vrouw die de Ware Jakob maar niet kan vinden. Tot ze een beetje hulp krijgt uit een flesje blondeermiddel, waarna haar liefdesleven in 'Full Swing' van start gaat met de clubeigenaar Van Martin. Het wordt pas echt gecompliceerd als ze de miljonair Brad Wilson tegenkomt.

In vergelijking met deze film zijn haar 'soft-erotische' uitspattingen uit 1994 ware pareltjes. De film heeft zo z'n momenten, maar die zijn zeldzaam. Zeerzeker niet te vergelijken met het wel leuke Legally Blond (dus niet misgrijpen in de videotheek mensen )

Prissie
Wat zal ik zeggen.Ik heb hem op dvd.Hij is best leuk.Maar wel erotisch.Hoewel er geen echte seks in voorkomt praten ze er wel over hahah

Movie_Diva
Vond het opzich wel een leuke film.Dat er bij staat dat het voor alle leeftijden is ben ik het niet mee eens.Er zitten best soft erotische stukjes in en misschien als kleine kinderen de film zien dat ze die stukjes dan na gaan doen Soms had er meer humor in gemogen maar ik vind hem wel oke.Een 4,5

avatar van Mr. Chiel
Prissie schreef:

Zal wel niet heel schokkend zijn aangezien hij om 1 uur in de middag te zien is...

avatar van Lynda
Deze film is helemaal niet erotisch joh!
Ik vond het best een grappige film.
Vooral het stukje in de mac drive vond ik erg flauw maar leuk. Gewoon leuk voor de zondagmiddag

avatar van Spartaan1986
Michael Buble zit hier zelfs in

avatar van MissyNador
Pff wat een slecht film! Een van de slechtste films die ik ooit heb gezien.

avatar van JDSsmetje
Zwak. Andrew Van Slee's eerste film en die is dan nog het populairst geworden alhoewel ik niet echt weet waarom. Wat een voorspelbare film ! Humor valt tegen en Bordy Hutzler is gewoon slecht. Afrader