My Very Best Friend (1996)

Drama / Thriller

geregisseerd door Joyce Chopra
met Jaclyn Smith, Jill Eikenberry en Tom Irwin

De pas getrouwde Dana Griffin beweert dat ze zwanger is, maar als haar echtgenoot ontdekt dat dit een leugen is, wordt hij boos en wil hij scheiden. Barbara duwt hem daarop moedwillig van zijn jacht af en ziet hem verdrinken. Om verdenking van moord te ontkomen, weigert ze aanspraak te maken op zijn toch aanzienlijke vermogen. Daardoor is ze afhankelijkheid van de vriendelijkheid van haar vriendin Barbara Wilkins, die haar wel onderdak wil verschaffen. Dana heeft een oogje op Barbara's echtgenoot, en probeert hun huwelijk ook kapot te laten gaan.