Tashan (2008)

India
Actie / Romantiek

geregisseerd door Vijay Krishna Acharya
met Akshay Kumar, Saif Ali Khan en Kareena Kapoor

De film gaat over een stoere directeur van een callcenter, Jimmy Cliff, een "wannabe" gangster, Bachchan Pande en een beeldschoon meisje, Pooja. Deze drie zijn onderweg op een gevaarlijke reis naar India. Onderweg komen ze het kwaadaardige oog van een gangster (Anil Kapoor) tegen, die evenveel geniet van moorden als van spreken in het Engels.

Tashan is genadeloos afgekraakt in thuisland India door de critici en publiek. Het wordt tijd dat Bollywood nepotisme buitensluit en gaat werken met echte acteurs en filmmakers.
Tashan gooit Bollywood weer 20 jaar terug in de tijd.
De filmmakers hadden naar Johnny Gadaar moeten kijken voor inspiratie en frisse aanpak.

haalde hem ergens vandaan met beschrijving aktie/thriller
watten bagger film zeg

avatar van Social-Mask
Spider schreef:
Tashan gooit Bollywood weer 20 jaar terug in de tijd.

Haha, idd. Er werd niks heel gelaten van de film door India. Ik was van plan om de film te zien, maar dit laat ik nu toch maar aan mij voorbijgaan.