Monster (2008)

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Erik Estenberg
met Sarah Lieving, Yoshi Ando en Erin Sullivan

In 2005 zou een gigantische aardbeving in Tokio, Japan hebben plaatsgevonden. Deze hevige aardbeving heeft duizenden mensen gedood, maar niemand weet precies wat het was. In 2007 werd een camera van twee Amerikaanse filmmakers, die tijdens deze aardbeving hebben gefilmd, teruggevonden. En de beelden tonen dat er helemaal geen aardbeving plaatsvond. Er was iets totaal anders aan de hand.

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
En uiteraard heeft The Asylum ook een antwoord op Cloverfield.

imdb: User Rating: 2.5/10 (76 votes)
hmmmm..... ben benieuwd naar deze film

avatar van rokkenjager
Erg originele titel.

avatar van tal1b
geen reet aan.
eerste 3 min waren wel grappig.

avatar van beegie
Ik zal het heel knap vinden als het iemand lukt om deze film uit te kijken.Ik ben tot 30 minuten gekomen en toen maar op 3 keer versneld verder gekeken.
inderdaad geen reet aan.

SanderSander88
Ik zou deze film graag wel eens willen zien omdat ik een Cloverfield-fan ben. Hij zal ongetwijfeld zeer slecht zijn maar ik ben benieuwed.
Waar zou ik deze film kunnen kijken? Kuch* PM Kuch*

avatar van Ralfke
D-R-A-M-A in het kwadraat!!!

net gezien, zo slecht vondt ik hem anders niet. Er waren veel slechtere bij. Echter mocht er wel wat meer gebeuren.

tis ook niet echt een orgineel concept. de monsters ( monster ) soort vondt ik nog wel aardig uitgewerkt.

Tis een langzame film, maar al met al vondt ik het wel een 3 waard.

einde was zwaar prut, en de avonturen etc vielen wat tegen.

was nogal in verhaal te snelle film, die te langzaam werdt uitgezonden.

aardige film voor als je niks te zien heb.

Tis niet een cloverfield film, waar je alles door een camera mee maakt. Tis een gewone film.

avatar van eltorro
3* voor deze film.
Heb je niet toevallig deze gezien Monsters (2010).

dominion
Een inktvis die uit de grond komt

avatar van 606
Wat ik echt slordig vond is, dat een vrouw een wondje op haar hoofd had en vervolgens iets later de wond compleet is verdwenen, hoe slecht.