Iqbal & den Hemmelige Opskrift (2015)

Alternatieve titels: Iqbal Farooq and the Secret Recipe | Iqbal en het Geheime Recept

Denemarken
Familie / Avontuur

geregisseerd door Tilde Harkamp
met Hircano Soares, Liv Leman Brandorf en Arien Takiar

Iqbal is een leuke, charmante en fantasierijke jongen, maar dit zijn kwaliteiten die volgens zijn vader niet garant staan voor een succesvol leven. Als Iqbal, zijn vriendin Sille en zijn kleine broertje Tariq een mengsel samenstellen waarmee ze per ongeluk de school opblazen, is Iqbals vader nog degene waar ze zich het minste zorgen over hoeven te maken. Twee boeven zien wel wat in het nieuwe explosief en willen het gebruiken om Tivoli op te blazen om daar een parkeerplaats te creëren.