American Son (2008)

geregisseerd door Neil Abramson
met Nick Cannon, Melonie Diaz en Matt O'Leary

Voordat hij uitgezonden wordt naar het buitenland krijgt een jonge marinier met Thanksgiving een 4-daags verlof. Hij reist af naar zijn woonplaats Bakersfield, California waar hij een jongedame ontmoet, wat de tijden met zijn oude vrienden doet herleven en hiermee geconfronteerd wordt met zijn pijnlijke thuisverleden.

*Joly*
Iemand al een Trailer gevonden ...????

Raffael77
Ze hebben het hier over een vierdaags verlof maar het zijn er toch wel meer.

Teleurstellende film met weinig diepgang erin waardoor het erg saai wordt. Cannon speelt erg matig en dat irri lachje van hem gaat naar een aantal keren ook vervelen.

Zijn verleden wordt totaal niet uitgelicht en sommige stukken in de film zijn nutteloos toegevoegd(Ik denk) om de tijd te vullen.

Hij heeft zeer vage vrienden waar ik de vraagtekens ook bij zet.

Verhaal is leuk maar matig uitgewerkt.
Camera werk is redelijk maar niet speciaal.
Effecten zijn nergens te vinden maar ook niet nodig.
Acteer werk is zeer matig op 1 acteur na en dat was zijn biologische vader.

Soundtrack was wel grappig en zeker toen ik bij een achtervolging Percee P hoorde rappen met goede metaforen.

wat een bagger

*Joly*
Toen ik de trailer zag had ik het een idee dat het
niet echt 'n geweldige film zou worden, maar het viel mee.
Leuke film, het heeft een beetje een saai sweertje.
Voor de rest vond ik die vrienden inderdaad maar vreemde gasten,
maar O'Leary zetten zijn rol goed neer.
Nick Cannon deed het tot mijn verbazing erg goed, net zoals Diaz.
Voor mij had de film wel wat langer gemogen.
Maar het bleef me wel boeien tot aan het eind,
heb ehm als 2× gezien.