AVH: Alien vs. Hunter (2007)

Alternatieve titel: Alien vs. Hunter

Sciencefiction

geregisseerd door Scott Harper
met William Katt, Dedee Pfeiffer en Matthew Bolton

Een galactische jager achtervolgt het gevaarlijkste vreemde schepsel in het heelal naar de planeet Aarde. Daardoor komt de mensheid gevangen te zitten tussen het roofdier en zijn prooi.

heb de film gezien en hij was niet slecht naar mijn mening
veel actie veel bloed gewoon je verstand een beetje op nul zetten
was in ieder geval beter dan de eerste
geef de film 3.O

avatar van A.L.I.E.N
Waneer komt deze in de bios?

avatar van BlueJudaskiss
Wat dacht je van in geen miljoen jaar? Dit is een hele foute direct-to-DVD productie die een graantje wil meepikken van de 'hype' van de Alien vs. Predatorfilms.

@denta: dit is dus níet het vervolg op Alien vs. Predator, maar een goedkope re-productie.

BlueJudaskiss schreef:

Waarschijnlijk is dit weer Zo'n Typische film die gebruik maken van een zeer Goeie filmreeks.Als(?) hij
op DVD belgie komt zal ik hem wel eens huren.
Maar ik verwacht er ook niet veel van hoor.

Kevin13
A.L.I.E.N schreef:

op DVD belgie komt zal ik hem wel eens huren.
Maar ik verwacht er ook niet veel van hoor.

denk niet dat je deze film zou kunnen kopen of huren

Waarom niet?

p.s.Komt hij ook in nederland uit?Als dat zo is zal ik wel eens met de trein naar nederland gaan en hem(proberen)kopen.Tenminste als hij daar uitkomt.

avatar van BlueJudaskiss
Waarom zou je in vredesnaam een duur treinkaartje willen kopen om dit soort rommel te kopen??? Ik ben al geen fan van de Alien vs. Predator reeks maar de trailer hiervan zag er toch wel heel erg erbarmelijk uit!

K@i
wacht met smacht op Predator VS Hunter

avatar van Madecineman
Madecineman (moderator)
Download discussie verwijderd.

BlueJudaskiss schreef:

Ja ok dat is waar .Ik ben fan van de Alien reeks.
En ja ook ik denk dat deze slecht is maar ga hem tog voor de veiligheid kijken
Ik weet ook allerlei sites maar die ga ik niet zeggen
want dan krijg ik last met de moderator's.

@madecineman:Dit is geen persoonlijke aanval hoor

denta schreef:
heb de film gezien en hij was niet slecht naar mijn mening
veel actie veel bloed gewoon je verstand een beetje op nul zetten
was in ieder geval beter dan de eerste
geef de film 3.O

volgens mij bedoel je avp requim

avatar van N811
is dit een grap?

avatar van martinstegenga
Zonet trailer ff bekeken... Sorry hoor, maar wat voor freakin Alien moet je zelf zijn op zo'n belachelijk idee te komen. Daarnaast speelt de locatie zich volgens mij in het bos ofzo af, afschuwelijk....
Hoe goedkoop kun je het maken, geef dan het geld aan een goed doel ofzo (aan mij ofzo )
Wil ik deze film bekijken? Nou eigenlijk niet... alleen het Pindakazen van deze film zou al een uurtje van mn dierbare vakantie/leven kosten

veron35
God, wat een orginaliteit weer.

avatar van Malou85
haha deze film is eigenlijk wel grappig, ligt eraan hoe je het bekijkt natuurlijk. maar ik kon hem niet serieus helemaal kijken, ik heb grote gedeelten doorgespoeld want het was echt erg. Ik vind zelf de originele AVP serie erg leuk, maar dit slaat echt nergens op. geef hier alsjeblieft geen geld aan uit.

avatar van psycholamp
Zo, pas geleden gezien en zal even een serieuze stem uitbrengen, want hij is echt belachelijk slecht. In de trailer en op de cover poogt men het te doen voorkomen, dat iig. de alien n.a.v. het Giger-design is ontworpen c.q. gejat. Maar dat spinnenbeest, wat zo uit de computer is weggehuppeld, heeft niets met dat geweldige ontwerp te maken.
Nu was ik ook nooit zo tevreden met het vrij fantasieloze ontwerp van Predator, maar het kan vele malen erger, nl. in de vorm van een Hunter.
Ik weet dat Asylum films jat en ze net even een andere naam geeft, maar dit slaat echt alles. Hij is niet eens leuk van slechtheid en ik zou er niet eens trots op zijn, als ik deze film zou kunnen maken met de videocamera. Ik heb op Youtube betere slechte (amateur) horrors gezien.
Dat het acteerwerk belabberd is, verwachtte ik wel. Maar dat het zo dodelijk saai zou zijn? Poeh. Dat had ik eigenlijk ook al kunnen weten, na het kijken van Transmorphers (nee, ik maak nu geen typfout). Die was ook echt rete slecht.
En voordat mensen denken, dat ik hier geld aan uitgeef; Veel Asylum films zijn te zien op Zone Horror en daar zap ik nog weleens langs.

avatar van eltorro
Jammer genoeg heb ik deze film gezien. De alien is zo overgenomen van de aliens uit de aliens films alleen dan grijs geverft. De Hunter is heel heel erg slecht gemaakt. En die spin lijkt wel uit een spel te komen of zo. Ik vraag me af of ze hier nog iets mee hebben verdient, ik ben bang van wel.

G to the J
Doe maar niet..>_>

avatar van pooper
ze hadden wel een budget van $500.000 dollar. en dat vind ik te veel voor deze film.

avatar van Ocima
Wahahahahahaha geen woorden voor WAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!
DIT KAN NIET!

dominion
De poster is eigenlijk best wel mooi.

Voor hoeveel ?.
Want ben toch wel geïnteresseerd in dit filmpje .

avatar van Minotaures
Vergissing. Het ging om een andere titel.

Hier is die wel te verkrijgen, alleen aan de duurdere kant.

dominion
Potverdorie dat vind ik nou 14,50 euro te duur.

avatar van eltorro
Voor een euro mag je hem van mij wel op youtube bekijken.