• 8.348.275 stemmen

Misdaad / Thriller | 95 minuten

Genre: Misdaad / Thriller

Geregisseerd door: Dennis Dimster

Met onder meer: Nastassja Kinski, Jeff Fahey en Josh Holloway

IMDb beoordeling: 5,1 (754)

Plot Cold Heart

Linda Cross is een succesvolle zakenvrouw en heeft een goed huwelijk met psycholoog Phill. Maar als ze haar echtgenoot ervna begint te verdenken dat hij haar bedriegt, begint ze een affaire met haar assistent Sean. Wat ze niet weet, is dat Sean een gevaarlijke en gewelddadige psychopaat is die onder behandeling van haar echtgenoot staat. Nadat ze erachter komt dat ze Phill onterecht verdenkt, voelt ze zich zo verward en schuldig dat ze haar affaire met Sean verbreekt. Hij verandert in een stalker - van haar minnaar in haar vijand. Linda en Phil vluchten naar een afgelegen hut.

imageimage

Natalie (as Janne Campbell)

Mr. Peterson

Detective Harris

Additional stemrol

avatar van sjorty

sjorty

Ik vond dit een zeer doorsnee Thriller maar wel goed opzich, er werd niet super geacteerd en het verhaal was niet heel erg orgineel maar toch von ik het ook wel verassend, toch wel blij dat ik hem heb gekocht want voor de prijs (4,50€) kan je natuurlijk ook niet echt een super film verwachten en daarom toch *** gegeven.

avatar van Fuzzy

Fuzzy

Josh Holloway! Sawyer uit Lost, ni?

Al reden genoeg voor mij om hem is te gaan kijken..

K heb wel een groot stuk al gezien op mijn computer, maar da was zo scheef/slechte kwaliteit da 'k hem is echt gaan zoeken.

avatar van tevelenco

tevelenco

Redelijke thriller met een nogal standaard verhaal met vooral in het midden van de film nogal wat heftige vrijpartijen.

Maar de borsten die daarbij regelmatig in beeld kwamen waren absoluut niet van Nastassja Kinski.

Ze ziet er voor haar leeftijd zeker niet slecht uit maar zo strak als die borsten er uit zagen is ze echt niet meer.

Het verhaal was voor de rest niet echt goed uitgewerkt.

En ook de akteerprestaties waren niet "je van het".

Maar toch heeft de film me redelijk kunnen boeien en sloot hij nog verrassend af.

avatar van HeatWave

HeatWave

Verrassende film, anders kan ik het niet omschrijven. Over sommige films kan ik kort zijn, dit is er zo ééntje.

avatar van The Scorcher

The Scorcher

Ik heb al slechter gezien.