30,000 Leagues under the Sea (2007)

Sciencefiction

geregisseerd door Gabriel Bologna
met Lorenzo Lamas, Natalie Stone en Sean Lawlor

Een verschrikkelijk monster leeft diep in de oceanen van de zee en komt slechts tevoorschijn om schepen en hun bemanning te verslinden. Iedereen is dan ook als de dood om de zee nog over te steken. Luitenant Aronnax en zijn mannen besluiten om de zee op te gaan en het monsterlijke dier te zoeken. Het duurt vervolgens niet lang voordat Annorax en zijn mannen te maken krijgen met het grote gruwelijke beest en ze gaan de strijd aan.

avatar van beegie
wat een slechte film

onurdirenc
zeker slecht maar maakt niet uit ik kijk ze toch gratis

avatar van Legan
Die Lorenzo. Hij was nooit een goede acteur, maar het is jammer dat hij is steeds goedkopere producties speelt. Door het lage budget zijn de CGI ondermaats maar wat mij meer stoorde waren de slechte acteerprestaties, het slechte verhaal, de slechte dialogen, etc…

2,5 uit 10 (1,0*)

OK OK
het zag er misschien niet super uit maar het verhaal was super
en aangezien ik hem toch gratis heb gekeken 4 *

avatar van Vascago
Een verschrikkelijk monster leeft diep in de oceanen van de zee ???

Een The Asylum film met Lorenzo Lamas = Must See

Zo he! 30.000 leagues, dat is nog veeeul dieper dan 20.000.

avatar van Brix
Erg origineel die titel ja
Dat monster ziet er op de poster uit als een zaklamp met pootjes.

avatar van BlueJudaskiss
Ik hou van The Asylum maar hier was echt niet doorheen te komen.