• 11.270 nieuwsartikelen

Genre: Actie / Misdaad

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: David Mackay

Met onder meer: David Caruso, Susan Haskell en Thomas Ian Griffith

IMDb beoordeling: 5,2 (631)

Gesproken taal: Engels

Plot Black Point

"Nowhere to run. No-one to trust!"

John Hawkins was een gerespecteerd marine officier met een gouden toekomst. Nadat zijn zesjarige dochter is verdwenen en zijn huwelijk op de klippen loopt is hij de dronkaard van het dorp 'Black Point'. Als de beeldschone Natalie in het dorp komt wonen vliegen de vonken tussen hen over en weer. Maar hun geluk is van korte duur want haar gewelddadige echtgenoot komt de vreugde verstoren, met in zijn kielzog drie miljoen dollar aan wit gewassen geld, een stel criminelen, achterdocht en verraad. Een spannende strijd vol avontuur en hartstocht begint. Pas in de laatste seconden wordt het duidelijk wie wie heeft verraden, wie krijgt het geld, en wie het meisje?

avatar van Spider

Spider

Wat een loser, die Caruso....Yuck!!

avatar van Chattingforum

Chattingforum

HORATIO CAINE, oh my god, findaly I can see a movie with him. My favorite CSI actor.

Oke nu ff Nederland, leuke film, int begin nog wat saai, maar goed na een tijd word die beter. Mhh Horatio maakt deze film namelijk zo goed:P

avatar van Chattingforum

Chattingforum

Doordat een hond werd vermoord is mijn mening minstens 1 punt lager. Hoe durven ze een film te maken waar een hond bij word vermoord. De vriend van de mens. Hopelijk leeft de echte versie van die hond nog.

avatar van Maruk_17

Maruk_17

Aardige film..

avatar van Leno

Leno

Zwakke film met slecht acteerwerk en een inspiratieloos en gemakzuchtig verhaal. Er zit een twist in die ook wel nodig is om de aandacht er nog een béétje bij te houden.

Het lijkt alsof niemand zin had in deze film, en datzelfde zou moeten gelden voor het publiek.

avatar van knd_boy

knd_boy

Ik heb hem gistere gezien en vond hem 2 sterren waard niet goed beetje slecht ik hoop dat de hond nog in het echt leeft en als je de film : 30 days of night ziet daar vermoorden ze er meer dan 1 hond .

avatar van CdeJ

CdeJ

Met Caruso..heeft een maniertje van acteren dat op je

zenuwen werkt..daarom kijk ik ook geen CSI..

avatar van nightbreed

nightbreed

Matig acteerwerk + Slecht script = Niet veel soeps

avatar van frans123

frans123

Leno schreef:

Ik had exact het zelfde gevoel dat de acteurs er geen reet zin in hadden. Ik geloof dat Haskel meerdere malen haar lachen in moest houden evenals Griffith.

avatar van frans123

frans123

Een slechte film met David Caruso die als gevolg van het suces van de serie ??? waarin hij speelde , er mee stopte en thuis wachtte op het betere werk , dat er niet kwam..Misschien - iemand schreef dat hier ook- er iets onprettigs aan de man is. Onprettig om naar te kijken Dat heb ik ook met de familie Sutherland, M. Caine, Streep, W,. Smith, Vanessa Redgrave en nog wel 30....

De film rammelt aan alle kanten. Natalie wil Caruso over hoop schieten, de laatse doet later net of er niets gebeurd is, - geen woord erover- en ze gaan vrolijk verder . Hij wil zijn leven verder met Natalie. Natalie eindigt in de bak , terwijl het doden van Gus zelfverdediging is. Of Noodweer zoals dat heet in juridische termen.

Nog een klein dingetje,.in dat kleine tasje zat 3,5 miljoen . Dat zijn 3500 briefjes van duizend , daar hebje 2/3 koffers voor nodig.

Waardeloze acteurs, alleen Caruso haalt een 6. Haskel is niet mijn type, maar wel erg mooi, maar Barbie mooi. Ze maakt niets bij mij los en kan absoluut niet acteren.