• 8.262.336 stemmen

Genre: Actie / Misdaad

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: David Mackay

Met onder meer: David Caruso, Susan Haskell en Thomas Ian Griffith

IMDb beoordeling: 5,2 (607)

Plot Black Point

"Nowhere to run. No-one to trust!"

John Hawkins was een gerespecteerd marine officier met een gouden toekomst. Nadat zijn zesjarige dochter is verdwenen en zijn huwelijk op de klippen loopt is hij de dronkaard van het dorp 'Black Point'. Als de beeldschone Natalie in het dorp komt wonen vliegen de vonken tussen hen over en weer. Maar hun geluk is van korte duur want haar gewelddadige echtgenoot komt de vreugde verstoren, met in zijn kielzog drie miljoen dollar aan wit gewassen geld, een stel criminelen, achterdocht en verraad. Een spannende strijd vol avontuur en hartstocht begint. Pas in de laatste seconden wordt het duidelijk wie wie heeft verraden, wie krijgt het geld, en wie het meisje?

avatar van Spider

Spider

Wat een loser, die Caruso....Yuck!!

avatar van Chattingforum

Chattingforum

HORATIO CAINE, oh my god, findaly I can see a movie with him. My favorite CSI actor.

Oke nu ff Nederland, leuke film, int begin nog wat saai, maar goed na een tijd word die beter. Mhh Horatio maakt deze film namelijk zo goed:P

avatar van Chattingforum

Chattingforum

Doordat een hond werd vermoord is mijn mening minstens 1 punt lager. Hoe durven ze een film te maken waar een hond bij word vermoord. De vriend van de mens. Hopelijk leeft de echte versie van die hond nog.

avatar van Maruk_17

Maruk_17

Aardige film..

avatar van Leno

Leno

Zwakke film met slecht acteerwerk en een inspiratieloos en gemakzuchtig verhaal. Er zit een twist in die ook wel nodig is om de aandacht er nog een béétje bij te houden.

Het lijkt alsof niemand zin had in deze film, en datzelfde zou moeten gelden voor het publiek.

avatar van knd_boy

knd_boy

Ik heb hem gistere gezien en vond hem 2 sterren waard niet goed beetje slecht ik hoop dat de hond nog in het echt leeft en als je de film : 30 days of night ziet daar vermoorden ze er meer dan 1 hond .

avatar van CdeJ

CdeJ

Met Caruso..heeft een maniertje van acteren dat op je

zenuwen werkt..daarom kijk ik ook geen CSI..

avatar van nightbreed

nightbreed