• 11.462 nieuwsartikelen
  • 9.039.203 stemmen

Un Ombra nell'Ombra (1979)

Horror | 106 minuten

Genre: Horror

Alternatieve titels: Ring of Darkness / Satan's Wife / De Duivelse Maagden

Oorsprong: Italië / Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Pier Carpi

Met onder meer: Anne Heywood, Valentina Cortese en John Phillip Law

IMDb beoordeling: 4,6 (408)

Gesproken taal: Engels en Italiaans

Plot Un Ombra nell'Ombra

Dit is het verhaal van Carlotta en haar dertienjarige dochter die een vreemde interesse heeft voor het occulte. Deze beoefent ze in het diepste geheim, maar naarmate haar krachten toenemen, komen ze ook aan het licht. Carlotta probeert deze met alle manieren te verhinderen.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van stephan73

stephan73

Komt 26 Januari uit via Mya!

avatar van Mac Hammer Fan

Mac Hammer Fan

DVD titel: "Satan's Wife"

Eén van de betere Exorcist-rip-offs? In elk geval is de cast niet slecht. Naast bovenvermelde acteurs zijn er nog Ian Bannen, Irene Papas en John Phillip Law.

Mijn interesse is gewekt.

avatar van Mac Hammer Fan

Mac Hammer Fan

Wat een ontgoocheling. Een matte, bloedloze griezelfilm geserveerd door Mya in een al even matte transfer. Het beeld is absoluut niet scherp. De coverart van de DVD is ook al even goedkoop. Criterion prijzen voor Alpha kwaliteit. Foei. Dat zo'n cast in dergelijk misbaksel belandt is voor mij een raadsel. 87 minuten (en niet 106) sfeerloze leegte en verveling.