Un Ombra nell'Ombra (1979)

Alternatieve titels: Ring of Darkness | Satan's Wife | De Duivelse Maagden

Italië / Verenigd Koninkrijk
Horror

geregisseerd door Pier Carpi
met Anne Heywood, Valentina Cortese en Frank Finlay

Dit is het verhaal van Carlotta en haar dertienjarige dochter die een vreemde interesse heeft voor het occulte. Deze beoefent ze in het diepste geheim, maar naarmate haar krachten toenemen, komen ze ook aan het licht. Carlotta probeert deze met alle manieren te verhinderen.

avatar van stephan73
Komt 26 Januari uit via Mya!

avatar van Mac Hammer Fan
DVD titel: "Satan's Wife"
Eén van de betere Exorcist-rip-offs? In elk geval is de cast niet slecht. Naast bovenvermelde acteurs zijn er nog Ian Bannen, Irene Papas en John Phillip Law.
Mijn interesse is gewekt.

avatar van Mac Hammer Fan
Wat een ontgoocheling. Een matte, bloedloze griezelfilm geserveerd door Mya in een al even matte transfer. Het beeld is absoluut niet scherp. De coverart van de DVD is ook al even goedkoop. Criterion prijzen voor Alpha kwaliteit. Foei. Dat zo'n cast in dergelijk misbaksel belandt is voor mij een raadsel. 87 minuten (en niet 106) sfeerloze leegte en verveling.