Garden of the Dead (1974)

Alternatieve titel: Tomb of the Undead

Horror

geregisseerd door John Hayes
met Duncan McLeod, Lee Frost en Susan Charney

Gevangenen aan een chain gang nemen experimentele formaldehyde tot zich om high te worden. Ze proberen uit de gevangenis te breken, maar worden dood geschoten door de bewakers. Eenmaal begraven komen ze terug uit de dood en doden alles wat op hun pad komt.

avatar van Vascago
Klinkt goed

avatar van Vascago
Zeker genoten van deze film. De sfeer en de soundtrack waren erg goed. De muziek zorgde voor een continue spanning. Acteerwerk heb ik slechter gezien, wat niet wil zeggen dat het goed was. De zombies waren lachwekkend op een goede manier. Ik moest bij vlagen iig erg lachen. De film mist alleen gore en wat naakt. Want daar gaat het toch om volgens de docu die ik laatst zag. Blood, Boobs and Beast. Helaas zat er niets in van de drie, maar toch heb ik genoten.

avatar van dutchtuga
Ik weet niets van deze Garden of the Dead, maar ik heb de poster toch meegenomen in mijn horror poster top 10. Erg mooie poster. Inmiddels toch wel nieuwsgierig geworden naar dit filmpje.

Cult Movies Reviewed: Horror Poster Top 10 - #7 - cultmoviesreviewed.blogspot.com