Mind Games (1989)

Thriller

geregisseerd door Bob Yari
met Maxwell Caulfield, Edward Albert en Shawn Weatherly

Tijdens een trip met hun camper nemen Dana, Kevin en Rita een op het eerste zicht goedhartige lifter mee. Deze lijkt al snel iemand te zijn die van psychologische spelletjes houdt. Langzaam manipuleert hij het gezin tot vandalisme en moord. In een fatale confrontatie zal het gezin één lijn moeten trekken en als één blok moeten handelen tegen Eric.

Leuke film!!! Meer kan ik mezelf niet herinneren

avatar van Lui
Lui (crew)
Vreemde thriller...
Wat de poster (die overigens wel tof is) met de film te maken heeft snap ik niet. Als ik naar de poster kijk verwacht ik eerder een geestenfilmpje.
De spanning is bij Mind Games ver te zoeken en de "psychologische spelletjes" - waar de hele film tenslotte om draait - zijn amper aanwezig.
Dat bij elkaar maakt Mind Games niet bijzonder en ik denk dat ik de film snel weer vergeten ben.