A Night at Earl Carroll's (1940)

Muziek

geregisseerd door Kurt Neumann
met Ken Murray, Rose Hobart en Elvia Allman

De zojuist gekozen betrouwbare burgemeester Jones van Hollywood viert zijn overwinning over de corrupte medekandidaten in de nachtclub van Earl Carroll. De verslagen politicus Steve Kalkus heeft echter Earl Carroll en enkele van zijn medewerkers laten ontvoeren om Jones in diskrediet te brengen. Maar Earl Carroll's assistente Ramona Lisa en haar impresario Barney Nelson zetten alsnog een show in elkaar, met behulp van de resterende personeelsleden. Een gekidnapte jongleur probeert ondertussen met Earl Carroll aan zijn ontvoerders te ontsnappen