Tony n' Tina's Wedding (2004)

geregisseerd door Roger Paradiso
met Joey McIntyre, Mila Kunis en Krista Allen

Wat zou er gebeurd zijn als de ouders van Romeo en Julia hun verschillen naast zich neer hadden gelegd en toestemming aan hun kinderen hadden gegeven om met elkaar te trouwen? Twee Italiaanse gezinnen wonen aan verschillende kanten van de spoorweg. Tony "Big T" Nunzio staat aan het hoofd van de familie Nunzio, welke trots is uit Astoria te komen. Mevrouw Josephina Vitale is de leidster van de andere familie, de Vitales. Zij is samen met haar gezin verhuisd van het rommelige Queens en woont nu in een plezierige buitenwijk van Massapequa (Long Island). Alhoewel de twee gezinnen de liefde tussen Tony Nunzio en Tina Vitale afkeuren, besluiten ze omwille van hun kinderen mee te helpen aan de aanstaande trouwerij. Echter, alles wat vervolgens mis kan gaan, gaat ook daadwerkelijk mis.