Negresco**** - Eine Tödliche Affäre (1968)

Alternatieve titels: Negresco | My Bed Is Not for Sleeping

West-Duitsland

geregisseerd door Klaus Lemke
met Ira von Fürstenberg, Gérard Blain en Serge Marquand

Een succesvolle fotograaf ziet in zijn verhouding met een mondaine, maar ondoordringbare vrouw de kans van zijn leven. Hij wil verder komen in de Jetset, met als einddoel de High Society.

avatar van FatMike
Prachtige openingscredits, een prima moordcomplot, geschoten op superlocaties...dit alles begeleid door een fenomenale soundtrack!!!!!

De film speelt zich gedeeltelijk af in en om een prachtig huis gelegen aan het water. Het sfeertje daar-de excentrieke criminelen, de muziek, de gebeurtenissen- deden me enorm denken aan Polanski's Che?.

Een supervette 4!!!!