Tiger Claws II (1996)

Canada
Actie

geregisseerd door J. Stephen Maunder
met Jalal Merhi, Bolo Yeung en Cynthia Rothrock

Met hulp van buitenaf ontsnapt de seriemoordenaar Chong uit de gevangenis in New York, waarna hij onderduikt in het Chinatown van Los Angeles. Daar wordt hij herenigd met zijn broer, een lokale misdaadbaron. Tezamen willen ze een tijdspoort openen op het Chinese Nieuwjaar om kwade geesten uit het verleden te halen om hun macht verder uit te breiden. Aan Tarek Richards en Linda Masterson, al eerder verantwoordelijk voor Chongs arrestatie, om dit te verhinderen voordat het te laat is.

avatar van eppy
is hier ook een deel 1 van......