And Now Tomorrow (1944)

geregisseerd door Irving Pichel
met Alan Ladd, Loretta Young en Susan Hayward

Doctor Merek Vance keert terug naar zijn geboorteplaats Blairtown. Hij komt oorspronkelijk uit de slechte kant van de stad en heeft een grote wrok tegen de rijkste familie van de stad. Maar dan komt de dove dochter van deze familie bij hem voor behandeling, wat hem voor een dilemma stelt. Mede omdat hij een middel heeft gevonden dat doofheid kan verhelpen.

avatar van Dogie_Hogan
Pas 1 stem?! Dit is een film met een prima cast.
=> DVD-release: 21 jan. 2013.

avatar van Dutchfan
Natuurlijk is dit een verfilmd Bouquet-reeksromannetje, maar de cast is zo goed dat de film een kijkgenot is.

Loretta Young speelt een rijke erfgename die doof is geworden en die onder behandeling komt van een knappe arts, die slechte ervaringen heeft met haar familie.

Mierzoet,maar genieten!