• 8.252.047 stemmen

Starting Out in the Evening (2007)

Drama | 111 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Andrew Wagner

Met onder meer: Frank Langella, Lauren Ambrose, Lili Taylor

Plot Starting Out in the Evening

Een ambitieuze jonge vrouw, net afgestudeerd, forceert een ontmoeting met een schrijver wiens carrière in het slop is geraakt. Ze overtuigt hem ervan dat haar scriptie zijn carrière kan doen herrijzen.

avatar van Olaf K.

Olaf K.

Schrijver bezig aan zijn laatste boek krijgt bezoek van een ijverige studente die haar master-scriptie aan hem wil wijden en de schrijver uiteindelijk iets teveel excitement voor zijn eigen goed bezorgd. Een soort Venus voor academici. Met veel goede bedoelingen gebracht drama waarvan het onduidelijk is wat uiteindelijk de cliché-prijs opstrijkt: de dialogen die de dramatische ontwikkelingen voortslepen, of de pianodeuntjes die de soundtrack voortslepen.

cambal

Vind toch dat deze film meer respect verdient , cliche ? Talk is cheap .

avatar van Abel Wulf

Abel Wulf

Een film waar veel beter een toneelstuk van gemaakt werd. Hij kon mij helemaal niet boeien hoewel het gegeven mij ten zeerste aanspreekt. Een heel matige film die veel te lang duurt.