Contract Killers (2008)

Actie

geregisseerd door Justin Rhodes
met Nick Mancuso, Frida Show en Rhett Giles

Jane is een huurmoordenaar die voor de CIA werkt. Tijdens een opdracht om iemand te vermoorden, ontdekt ze een samenzweringcomplot om de Amerikaanse economie te schaden. Omdat zij te veel weet, vraagt haar werkgever aan een team van huurmoordenaars om haar te vermoorden, voordat het openbaar wordt. Nu moet zijn niet alleen zichzelf, maar ook haar land redden voordat het te laat is.

vermakelijke film niet veel bijzonders

Inderdaad vermakelijke film waar je tegenwoordig al een beetje blij om moet zijn ivm het vele pulp.

Geen super film, maar is doorheen te komen.

avatar van mixmaster
redelijke film die net iets boven het b niveau zit .

avatar van thuisteler
een van de vele voorspelbare "CIA" movies.. Opmerkelijk is wel dat er genoeg gebeurd om te blijven kijken.. leuke zondagmiddag film

geen topfilm, erg voorspelbaar, 3 sterren

rtt
Ben het met de meeste sprekers hier eens. Geen echte hoogvlieger maar wel een film die je van begin tot einde wil zien.
Ik heb me in ieder geval best vermaakt bij deze film.

avatar van Scorpio11
Ik sluit mij bij de vorige "sprekers" aan.

avatar van RickZ
Actiethriller met kat-en-muis spel, redelijk spannend en onderhoudend

Leuke vermakelijke film maar inderdaad geen topper... Had alleen het idee dat de film nog niet helemaal af was, een beetje een raar eind.

Ik vond deze niet zo goed. Het verhaal is maar zwak. ik vond het einde ook maar een beetje raar. De film is voor mij niet volledig afgewerkt.

avatar van accordejoan
Een goede B-film. Niets aparts maar zeer vermakelijk om te kijken.

avatar van eddyeddy
Een aardige B-film....die je gewoon over je heen moet laten komen zonder al te kritisch te willen zijn.

avatar van 606
Aardige actie film met standaard verhaaltje.
Acteren was goed en achtervolging ook leuk gedaan.

3 sterren

avatar van WaynesW
Bagger. Gewoon een waste of celluloid.
Ondertussen nog sluikreclame voor smalle voorhoofdpleisters ook !
Je kent ze wel, die volkomen overbodige.
Alles is eigenlijk slecht aan deze film.
Als je je écht verveeld....kun je ook een goeie CD opzetten hoor.

½/5

avatar van DjFrankie
eddyeddy schreef:

Precies is hier is ook alles mee gezegt!

avatar van SPT
SPT
Deze film heeft een lage score hier dan ik had verwacht. Het is beslist geen hoogvlieger, maar ik heb wel slechtere films gezien en vond hem toch wel lekker wegkijken

Gezien de vele 3* deze het voordeel van de twijfel gegeven... blijkt wel dat moviemeter niet meer als serieus referentiekader gehanteerd kan worden, mijn god wat een draak van een film zeg. Het verhaal was onlogisch, ongeloofwaardig en gewoon dramatisch geacteerd. Met als toppunt die toerist die even aan komt waaien in het verhaal. Wat een droeftoeter zeg! 1* en dan ben ik nog heel mild. AFRADER!

avatar van Pazmaster
B film met een zeer matig verhaal en zwak acteerwerk. Het einde van de film vond ik iets te gemakkelijk. 2 sterren