Crawlspace (1972)

Horror / Thriller

geregisseerd door John Newland
met Arthur Kennedy, Teresa Wright en Tom Happer

Een kinderloos echtpaar van middelbare leeftijd vindt een ontredderde jongeman in hun kelder. Hij heeft geen thuis. Ze proberen hem te adopteren en hem terug te laten integreren in de maatschappij, maar zijn niet op de hoogte van zijn gewelddadig verleden. De gevolgen zijn dramatisch.

avatar van Mac Hammer Fan
Obscuur drama, gemaakt voor TV, over een echtpaar dat zich wil ontfermen over een gestoorde jongeman, die zich schuil houdt in hun kelder. Dat hij uiteindelijk helemaal ontspoort is voor een groot stuk te wijten aan de onverdraagzaamheid van de buitenwereld. Athur Kennedy en Theresa Wright zijn erg geloofwaardig in hun rol. Een beklemmende film, die uitgebracht is op DVD in de States door http://www.wildeyedvd.com .