Code of the Secret Service (1939)

1 stem

Misdaad / Drama

geregisseerd door Noel M. Smith
met Ronald Reagan, Rosella Towne en Eddie Foy Jr.

Dan Crackett, een agent van de geheime dienst, is op zoek naar een circuit van valsmunters. Hij heeft gestolen drukplaten tot ergens in Mexico opgespoord. In Washington stuurt Saxby, Brass Bancroft naar El Paso om samen te werken met Dan. Zij spreken af om elkaar te ontmoeten in een goksaloon met de naam 'Silver Slipper'. Het is daar dat de bende Dan vermoordt en de misdaad in de schoenen van Brass schuift. Brass moet, met de hulp van Gabby en Elaine, uit de gevangenis blijven om zijn onschuld te bewijzen en achter de valsmunters aan te gaan.