Smashing the Money Ring (1939)

Alternatieve titel: Queer Money

1 stem

Misdaad / Drama

geregisseerd door Terry O. Morse
met Ronald Reagan, Margot Stevenson en Eddie Foy Jr.

De gevangenen van een gevangenisschip en tevens drukkerij maken valse biljetten van 10 en 20 dollar en smokkelen deze naar buiten in de handen van Dice Mathews. Daarmee gaat hij aan boord van het gokschip 'Kismet' en wast de valse dollars wit voor echt geld. Maar Steve Parker houdt hier helemaal niet van en laat zichzelf arresteren en laat ook Dice inrekenen door de politie. Maar het valse geld wordt ook opgemerkt door het FBI en die laten daarom special agent Brass Bancroft infiltreren in de gevangenis, in de hoop dat hij Dice kan ontfutselen waar hij de drukplaten verbergt en wie zijn bazen en medewerkers zijn.