The Bride Goes Wild (1948)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Norman Taurog
met Van Johnson, June Allyson en Hume Cronyn

John McGrath publiceert boeken voor kinderen en 'Uncle Bump' is een van de bestsellers. Greg Rawlings, die 'Uncle Bump' is, heeft spijtig genoeg de neiging om te veel te drinken en is daardoor nog steeds niet aan zijn volgende boek begonnen. Martha won een wedstrijd om het boek te illustreren en het eerste dat gebeurt is dat Greg haar in dronken toestand eens goed zijn mening geeft, waarop Martha opstapt. Om haar bij zich te houden om te illustreren, huurt Greg een jeugdige delinquent in om zijn zoon te spelen en haar zo te tonen onder welke hoge druk hij staat. Het plannetje werkt, maar Greg's hart werd ooit gebroken door ene Tillie en misschien is Martha het meisje wel dat haar kan doen vergeten.