Bhool Bhulaiyaa (2007)

India
Fantasy

geregisseerd door Priyadarshan
met Akshay Kumar, Vidya Balan en Amisha Patel

Bij zijn komst uit Amerika wordt Siddharth samen met zijn nieuwe vrouw Avni hartelijk ontvangen door hun familie in India. Ze willen een maand gaan wonen in het grote koninklijke landhuis van zijn voorouders, maar worden gewaarschuwd dat het huis een duister geheim herbergt dat hun familie al generaties lang achtervolgt. De nuchtere Siddharth trekt zich er niets van aan, maar komt er toch al snel achter dat er allerlei vreemde dingen gebeuren. Hij roept de hulp in van zijn goede vriend dokter Aditya, de enige die in staat is om het geheim op te lossen voor het te laat is.

shahad
Een hele goeie Horror/Komedie film na een lange tijd !!!!

avatar van Social-Mask
Erg leuke film. Die stem van de geest is ook erg eng. Beetje old skool wel. Ik schrok wel toch op bepaalde momenten en de humor is leuk verwerkt in de film. En het ziet er ook nog eens erg mooi uit.

Leuk !
Maar de liederen valse mij tegen