Win, Place or Steal (1975)

Alternatieve titels: Just Another Day at the Races | The Big Payoff | Three for the Money

geregisseerd door Richard Bailey
met McLean Stevenson, Dean Stockwell en Russ Tamblyn

Drie vrienden hebben twee dingen gemeenschappelijk, zij houden alle drie van gokken op paardenrennen én zij weten alle drie iedere keer weer te verliezen. Maar op een goede dag lukt het hen om een gokmachine van de renbaan te stelen, waarmee zij hun eigen goktickets kunnen afdrukken. Op deze manier willen zij het geld terugwinnen, wat zij in de loop van de tijd verloren hebben. Maar helaas voor hen loopt het anders dan gepland.