Bernard and the Genie (1991)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Paul Weiland
met Lenny Henry, Alan Cumming en Rowan Atkinson

Bernard Bottle, een voornaam kunsthandelaar, heeft niet zo'n gelukkige dag: zijn vriendin dumpt 'm en hij raakt zijn werk kwijt. Maar dan vindt Bernard een fles en rara ... wat zit er in die fles?

Het is al een tijd geleden dat ik 'm zag, maar herinner me dat ik 'm heel goed vond.
**** 4 op 5 ****

Is dit een soort Bob in the Bottle, The Movie?

avatar van ex_uva
Leuke film, hoop dat ie met Kerst weer op TV verschijnt. Ik wil hem graag zien, maar om hem nu te moeten kopen...

avatar van Baggerman
Was best geinig, zeker toen de hoofdpersoon en de Genie als Kerstman gaan werken!

Minder slecht als het lijkt!

avatar van N811
De goede oude tijd

avatar van boozebelly
Kwam deze er maar eens weer op i.p.v. ieder jaar dezelfde prut

Rowan Atkinson is (op de filmposter) met zo'n baardje echt moeilijk te herkennen

hele komische film, maar na een paar keer is de lol er wel vanaf.

Komische séne is vooral waarbij de geest zn haar wast in de wcpot.

MaartenTuinstra
Best leuk.

Heerlijke kerstkomedie met een fijn sfeertje, vlot tempo en geslaagde grappen. Atkinson is wederom fantastisch. Al met al beter dan de poster mij deed geloven.