Disney Princess Enchanted Tales: Follow Your Dreams (2007)

Animatie / Familie

geregisseerd door David Block
met de stemmen van Erin Torpey, Linda Larkin en Corey Burton

In deze nieuwe animatiefilm van Disney krijgen we twee nieuwe "Disney Prinsessen" verhaaltjes voorgeschoteld. In "The Keys to The Kingdom" keert prinses Aurora uit Doornroosje terug. Wanneer de rest van de koninklijke familie voor twee dagen het koninkrijk verlaat, laten ze alles in handen van prinses Aurora. Al snel ontdekt Aurora dat het niet zo makkelijk is om een prinses te zijn. In "More Than a Peacock Princess" keert Jasmine uit Aladdin terug. Ook zij leert snel dat het niet makkelijk is om haar taken goed uit te voeren wanneer de Sultan haar als lerares aanstelt in de school van Agrabah.

avatar van Pieter Montana
Vanaf 7 november verkrijgbaar op dvd.

avatar van matthijs_013
Pieter Montana schreef:
Vanaf 7 november verkrijgbaar op dvd.

Ik kan niet wachten...

avatar van Pieter Montana
matthijs_013 schreef:

Ik kan niet wachten...

Ironie, waarschijnlijk?
Andere Disneyfans, en die zitten hier op dit forum, zitten er wel op te wachten.

avatar van timmem
Wat een saai gedoe. En dat terwijl ik toch best van disneyfilms houdt. Heb hem gewonnen bij een prijsvraag, anders had ik hem zeker niet gezien. Ik geef hem maar af aan een van mijn neefjes, die vinden dit wel leuk denk/hoop ik.

avatar van wall-e
Eindelijk komt er eens een nieuw verhaal van doornroosje.

avatar van TheLionKingFan
Dutch Name: Disney Prinses Betoverende Verhalen: Volg je droom

avatar van mjk87
Twee korte verhaaltjes die beide weinig voorstellen, ook vooral gericht op kleine kinderen (allicht enkel de meisjes) met nog een moralistisch boodschapje verteld door de prinsessen. Tekenstijl wordt redelijk gevolgd in lijn van de twee hoofdfilms, maar wel in mindere kwaliteit, net als het stemmenwerk, terwijl dat bij Aladdin dezelfde stemacteurs zijn, zelf met Salonga voor de zang. Maar goed, verhaaltjes zijn niet boeiend en de muziek is ook erg mager. Het kijkt redelijk makkelijk weg nog door de geringe lengte, niet omdat het echt de aandacht weet vast te houden. 1,5*.