Adulterio a la Española (1976)

Alternatieve titel: Adultery Spanish Style

1 stem

Spanje

geregisseerd door Arturo Marcos
met Javier Escrivá, Elisa Ramírez en Pilar Velázquez

Fernando en Marta zijn al meer dan tien jaren getrouwd en hebben een modelhuwelijk. Fernando werkt als de uitvoerende kracht in een multinationale onderneming en wordt zeer gewaardeerd door zijn directeur, Don Antonio en al zijn collega's hebben respect voor hem. Hij is het prototype van een plichtsbewuste en volgzame bediende, die nooit meegaat met de nachtelijke uitstapjes van zijn vrienden en altijd trouw aan de zijde van Maria is gebleven. Zijn baas Don Antonio en zijn collega Juan de Roldà daarentegen zijn flierefluiters die ook graag eens in een liefdesavontuurtje verzeild raken. Op een dag krijgt Fernando een nieuwe secretaresse, een charmante Italiaanse schone; modern, gedecideerd, onbevooroordeeld.