The Hitchhikers (1972)

Actie / Drama

geregisseerd door Ferd Sebastian
met Misty Rowe, Norman Klar en Linda Avery

Maggie is een meisje dat gedwongen wordt haar ouderlijk huis te verlaten, nadat ze erachter komt dat ze zwanger is. Onderweg komt ze in contact met een groep meiden die leven van liften en het beroven van de mannen die hen oppikken.

avatar van mikey
Grofkorrelig maar wulps gebeuren nadat een ongewenst zwangere tienur zichzelf ontslaat vanuit haar ouderlijk huis en zich inlaat met een damesgang die mannen berooft van hun zuurverdiende centjes. Met Goedkeuring gadegeslagen door de voorganger die de opbrengsten opspaart voor een schoolbus. Her en der wat probleempjes te ontdekken onder de children of the revolution, tussen het dartelen en bepotelen door. De muziek van ene Danny Cohen is het beste dat de film te bieden heeft.