Trade-Off (1996)

Alternatieve titel: Trade Off

Thriller / Romantiek

geregisseerd door Andrew Lane
met Theresa Russell, Adam Baldwin en Barry Primus

Tom en Karen zijn ongelukkig en staan op het punt te scheiden. Tom ontmoet Jackie, en zij hebben een affaire. Zij vertelt hem van haar agressieve man, en hij wil van zijn vrouw af. Zij oppert het plan om elkaars man en vrouw te vermoorden. Als Karen met haar auto van een brug rijdt en haar lichaam niet wordt gevonden, claimt Jackie haar deel te hebben gedaan. Ze wil dat Tom nu haar man opruimt.

Thanks

avatar van Yak
Yak
geen probleem

avatar van narva77
Heb jij em toegevoegd dan?

avatar van narva77
He Fisherking? deze al gezien? Hoe istie, hij krijgt een heeeeeel laag cijfer op imdb?

FisherKing
Ik vond het een vermakelijke thriller.. Zeker Theresa Russel. Spannend en vermakelijk. (in eerste instantie te hoog gewaardeerd )
IMDB: Jij bedoeld die 35 gekken die de film gezien hebben

avatar van narva77

Ik heb hem ook nog liggen thuis; maar het lijkt mij echt een 13 in het dozijn-thrillertje?

Theresa Russell? Dan moet je Wild Things kijken van de week

avatar van narva77
He FisherKing, ben jij soms die enige die een 10 heeft gegeven op imdb?

FisherKing
He, Narva; ik probeerde dat nou net geheim te houden

Hahaha stempolitie

Leuk onderhoudend thrillertje.