Gym Teacher: The Movie (2008)

geregisseerd door Paul Dinello
met Nathan Kress, Christopher Meloni en Jordan Becker

Roland is de nieuwe jongen aan de Hamm Lake school en hij kan niet verbergen dat hij een enorme sukkel is zonder enig atletisch vermogen. Dave Stewie is de geliefde leraar lichamelijke opvoeding, die ooit meedeed met de Olympische Spelen in Seoel, waar hij een teleurstelling werd. Na onder druk te worden gezet om mee te doen aan de nationale gymwedstrijden. De directrice eist dat ze meedoen en een rivaliserende school speelt vals.

AHWA
Afschuwelijk slechte, voorspelbare, flauwe Nickelodeon-film. Alleen Meloni weet met zelfspot de film van een 0.5* af te houden, maar dit was echt niets.
Gewoon een langgerekte aflevering van welke Nickelodeon-serie dan ook, met natuurlijk de stroperige moraal die er met flinke ladingen overheen wordt gesmeerd.

Ik ken Meloni nog als kinderarts uit Scrubs en daar deed hij het ook leuk. Hier krijgt hij af en toe de kans om wat leuke oneliners en dialoogjes af te vuren, maar helaas nergens zo leuk als in Scrubs.

één of twee keer gelachen voor de rest voorspelbare nickelodeon film
jongen word gepest - jongen krijgt kans om iets te winnen - jongen wint - jongen word populair film! Zo zijn er zoveel... Omdat ik me toch niet echt zo erg heb verveeld 2 *

wat een angstaanjagend lelijke poster

avatar van jumpstylemovie
Slechte film. Hij is heel simpel met matige acteerprestaties. Iedereen kan met dit plot op te proppen komen.

avatar van huVILEub
Slechte acteurs, mislukte grappen. Slap verhaal met simpele karakters en gebeurtenissen. Ik weet niet op welke leeftijd deze film doelt, maar het is zeker geen (leuke) familiefilm.

avatar van claudia1995
Het was voorspelbaar, maar ik heb me wel geamuseerd
Ik vind de acteurs helemaal niet slechr hoor
Nathan Kress (haha ik ben een Icarly fan xD)