Video Vixens (1975)

Alternatieve titel: Black Socks

1 stem

geregisseerd door Henri Pachard
met Norman Field, George 'Buck' Flower en Harrison Phillips

Clifford Bradley is een televisieproducent die gelooft in een samenzwering om Amerikanen van hun seksuele lusten te beroven door middel van toegevoegde ingrediënten in zeep. Hij besluit daarom de reguliere programmering te vervangen door een nieuwe show om Amerika's seksleven te verbeteren. Deze prijzenshow zal de beste prestaties op het gebied van pornofilms honoreren met een prijs. De organisatie ligt in handen van acteur Rex Boorski en filmcriticus Gordon Gordon treedt op als gastheer.

Meneer Bungel
Hilarische commercials en copshowspoof! (-->59m20s)

In z'n geheel op YouTube terug te vinden, aangeboden door (kennelijk, hopelijk heb ik dat goed) Troma zelf!

avatar van mrklm
"This film will never be show on TV", zo verkondigt de poster. De bedenkers zullen gedacht hebben dat de oorzaak daarvan ligt in de eindeloze parade van naakte vrouwen -met hier en daar wat mannelijk - en grappig bedoelde reclames die stuk voor stuk een pornografisch element hebben. Zeker, het getuigt van zeer slechte smaak, niet in de laatste plaats omdat vrouwen zich maar al te graag laten verkrachten of vernederen. Dat lijkt me al reden genoeg om deze zeer platvloerse sekskomedie nooit op televisie te vertonen. Aanstootgevend bedoeld, maar vooral erg sneu en nauwelijks aan te zien.