Video Vixens (1975)

Alternatieve titel: Black Socks

geregisseerd door Henri Pachard
met Norman Field, George 'Buck' Flower en Harrison Phillips

Clifford Bradley (Norman Field) is een TV-producent die gelooft in een samenzwering om Amerikanen van hun sexuele lusten te beroven door middel van toegevoegde ingrediënten in zeep. Hij besluit daarom de reguliere programmering te vervangen door een nieuwe show om Amerika's sexleven te verbeteren. Deze prijzenshow zal de beste prestaties op het gebied van filmpornografie honoreren met een prijs. Rex Boorski (George Flower) krijgt de leiding als acteur om alles te organiseren en Gordon Gordon (Harrison Phillips), filmcriticus van Bradley's televisiezender, zal de gastheer zijn van het gala-event.

Meneer Bungel
Hilarische commercials en copshowspoof! (-->59m20s)

In z'n geheel op YouTube terug te vinden, aangeboden door (kennelijk, hopelijk heb ik dat goed) Troma zelf!