Tel Père Telle Fille (2007)

1 stem

Frankrijk

geregisseerd door Olivier De Plas
met Vincent Elbaz, Daisy Broom en Élodie Bouchez

Bruno, een 30-jarige wannabe rock-held, treedt al jaren op in Parijse bars voor een ongeïnteresseerd publiek. Op een dag neemt Alice, een voormalige jeugdvriendin, contact met hem op. En wel met een bijzondere reden. Bruno heeft destijds een kind bij haar verwekt. De inmiddels 13-jarige Nancy wil graag haar biologische vader ontmoeten. Op aandringen van zijn beste vriendin Sandra, besluit Bruno 'zijn dochter' te ontmoeten. Het wordt al snel duidelijk dat deze rebelse meid geen vreemd bloed in haar aderen heeft. Zo vader, zo dochter. Maar zal nietsnut Bruno ooit een echte, verantwoordelijke vader worden?