Prison Train (1938)

Alternatieve titel: People's Enemy

1 stem

Misdaad / Drama

geregisseerd door Gordon Wiles (I)
met Fred Keating, Dorothy Comingore en Clarence Muse

Frankie Terris (Fred Keating) en Mannie Robbins (Alexander Leftwich) zijn twee van de meest machtige gangsters in hun stad. Frankie heeft een jongere zus, Louise, die hij ver weg van de stad heeft weten te houden. Ook Joe, de zoon van Mannie, weet niet wat zijn vader doet. Louise en Joe ontmoeten elkaar, en Joe wil de liefde bedrijven met Louise. Frankie komt hierachter, en doodt Joe in een gevecht. Mannie zweert wraak te nemen op Frankie. Frankie, die veroordeeld is om zijn straf uit te zitten in Alcatraz, is bang voor de veiligheid van Louise en wil dat ze belooft om naar het buitenland te gaan. Wanneer Louise ontdekt dat Mannie van plan is Frankie te vermoorden op diens treinreis naar de gevangenis, verstopt ze zich in die trein om zo haar broer te waarschuwen.