La Chica del Molino Rojo (1973)

1 stem

Spanje
Drama / Muziek

geregisseerd door Eugenio Martín
met Marisol, Mel Ferrer en Kelly Becker

De 48-jarige Harvey bezit twaalf casino's. Hij plant wraak te nemen op Larry Elliot, omdat hij zijn vrouw heeft verleid. Twee jaar heeft hij hem goed gade geslagen. Het was niet moeilijk om de laatste vier minnaressen van hem te overtuigen een seizoen in Larry's luxueus huis door te brengen om hem nadien van vele van zijn privé-zaken in te lichten. De laatste vrouw die de taak toegewezen krijgt om de rest van de intimiteiten van Larry te ontfutselen is Maria, een echte femme fatale, die werkt als danseres in de Moulin Rouge.