• 8.252.177 stemmen

Where the Boys Are '84 (1984)

Komedie | 94 minuten

Genre: Komedie

Alternatieve titel: Where the Boys Are

Oorsprong: Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Hy Averback

Met onder meer: Lisa Hartman, Lorna Luft en Wendy Schaal

Plot Where the Boys Are '84

"When girls want a vacation filled with fun, sand, and romance, they go to Fort Lauderdale..."

Vier studentes, de maagdelijke Jennie, de extroverte Carole, de verwende Sandra en de wilde Laurie, reizen af naar Fort Lauderdale om daar Spring Break te vieren. Eenmaal daar krijgen de meiden te maken met verschillende problemen; Jennie wordt achterna gezeten door muzikant Scott, Carole wil even niet denken aan haar jaloerse vriend Chip, Sandra raakt verwikkeld in een romance met politieagent Ernie en Laurie is gewoon op zoek naar willekeurige mannen.

image

avatar van Dick2008

Dick2008

Een eigentijds remake van de Connie Francis-film ook met andere muziek. Een 80's tienerfilm, zoals er in die tijd vele zijn gemaakt. De taboes uit de jaren '50 zijn er nu uit maar laat komedie er maar weer af.

3.0 / 2.0

avatar van Darbie

Darbie

Kitsch is altijd tijdloos.

avatar van brucecampbell

brucecampbell

Dertigers die tieners moeten voorstellen....niet al te geloofwaardig, maar het is niet de enigste film dat dit "probleem" heeft.

De film zelf stelt ook al niet teveel voor, dus waarom ik deze volledig heb uitgezien is me een raadsel