Where the Boys Are '84 (1984)

Alternatieve titel: Where the Boys Are

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Hy Averback
met Lisa Hartman, Lorna Luft en Wendy Schaal

Vier studentes, de maagdelijke Jennie, de extroverte Carole, de verwende Sandra en de wilde Laurie, reizen af naar Fort Lauderdale om daar Spring Break te vieren. Eenmaal daar krijgen de meiden te maken met verschillende problemen; Jennie wordt achterna gezeten door muzikant Scott, Carole wil even niet denken aan haar jaloerse vriend Chip, Sandra raakt verwikkeld in een romance met politieagent Ernie en Laurie is gewoon op zoek naar willekeurige mannen.

Dick2008
Een eigentijds remake van de Connie Francis-film ook met andere muziek. Een 80's tienerfilm, zoals er in die tijd vele zijn gemaakt. De taboes uit de jaren '50 zijn er nu uit maar laat komedie er maar weer af.
3.0 / 2.0

avatar van Darbie
Kitsch is altijd tijdloos.