Alice in Wonderland (1995)

Verenigde Staten / Canada / Japan
Animatie / Fantasy

geregisseerd door Toshiyuki Hiruma en Takashi Masunaga
met de stemmen van Garry Chalk, Kathleen Barr en Tony Ail

De kleine Alice zit samen met haar zussen onder een boom wat te soezen wanneer plots een aangekleed wit konijn voorbijstormt. Het beestje heeft blijkbaar haast en Alice gaat er achteraan. Ze valt in een diep konijnengat en dat is het begin van een reeks fantastische avonturen.

avatar van John Lee Hooker
Ik zag deze tekenfilm een keer toen ik ziek was en was er best onder de indruk van, omdat het er gewoon geweldig uit ziet met de spectaculaire beelden. Het is voor kinderen, maar ik denk dat het best aan te raden is wanneer je onder invloed bent.

avatar van TheLionKingFan
Deze heeft meer sterren dan Disney's

avatar van ExToR
John Lee Hooker schreef:

LOL om die laatste regel