Lauf der Dinge (2006)

1 stem

Duitsland

geregisseerd door Rolf S. Wolkenstein
met Zoe Weiland, Sebastian Achilles en Manuel Cortez

Het vakantieparadijs Ibiza is voor sommige Duitse jongeren een toevluchtsoord. Bijvoorbeeld voor Elisa, die het leven bij haar rijke ouders even beu is. Op Ibiza ontmoet ze de vrijbuiter en barman Richie, en het is liefde op het eerste gezicht. Als Elisa's vader haar credit card blokkeert, is ze nog zelfverzekerder en besluit haar eigen centen te verdienen als afwashulp. De twee jeugdvrienden Florian en Daniel afkomstig uit een Duits gehucht hebben wel zin in een vakantie vol zon, zee, strand en... seks. Florian komt echter al snel met z'n gevoelens in de knoop als hij merkt dat hij zich niet seksueel voelt aangetrokken tot het vrouwelijke geslacht.