Aquella Casa en las Afueras (1980)

Alternatieve titel: That House in the Outskirts

1 stem

Spanje
Horror / Thriller

geregisseerd door Eugenio Martín
met Javier Escrivá, Silvia Aguilar en Alida Valli

Een vrouw is zwanger. Haar man huurt voor een tijd een mooi huis aan de rand van Madrid tot hun kindje geboren wordt. Wat hij niet weet is dat het huis vroeger gebruikt werd als onwettige abortuskliniek en dat zijn echtgenote, toen ze 17 jaar oud was, er een abortus heeft ondergaan. Spoedig wordt zij achtervolgd door het verleden. Erger nog, de minnares van de toenmalige abortus arts woont ook nog in dat huis en zij is schizofreen.

avatar van Mac Hammer Fan
Een geslaagde horrorthriller van Eugenio Martin, de maker van o.a. "Horror Express" en "Candle for the Devil".