• 8.233.511 stemmen

Bah Humduck!: A Looney Tunes Christmas (2006)

Animatie | 46 minuten

Genre: Animatie

Geregisseerd door: Charles Visser

Met onder meer: Joe Alaskey, Bob Bergen en Tara Strong

Over Bah Humduck!: A Looney Tunes Christmas

Een versie op ''A Christmas Carol'' waarin Daffy Duck de gierige en chagrijnige eigenaar is van de Lucky Duck Mega-Mart. Porky Pig, Marvin Martian, Speedy Gonzales en Elmer Fudd zijn zijn werknemers die gedwongen worden te werken tijdens de vakantie. Ze smeken om dagen vrij, maar krijgen deze niet van Daffy. Toch lijken ze een indruk te maken, als Daffy die nacht een droom krijgt waarin drie geesten hem bezoeken.

imageimage

Daffy Duck / Sylvester the Cat / Marvin the Martian / Pepe Le Pew / Foghorn Leghorn

Porky Pig / Speedy Gonzales / Tweety Bird

Tasmanian Devil / Gossamer

Priscilla Pig / House Mother

Bugs Bunny / Elmer Fudd (stemrol)

Dirigent

Een leuke Looney Tunes film om te zien alweer en ze blijven altijd leuk om naar te kijken vind ik zowel in films waarmee ze met mensen spelen en zowel hun eigen films.

avatar van jumpstylemovie

jumpstylemovie

Inderdaad een erg leuke film.

Haalt het niveau van de Movie.

3.5***

avatar van tommykonijn

tommykonijn

• 2074 stemmen

Erg Leuke Film om te zien, De personages van The Looney Tunes zijn werkelijk in één woord : Geweldig om te zien, Wel vind ik het geen Looney Tunes-Topper maar ik vond vroeger de tekenfilmserie erg Leuk en deze Film ook dus hij krijgt nog een redelijk Goed/hoog Cijfer .

avatar van Kondoro

Kondoro

• 1968 stemmen

Eigenlijk een beetje tussen neus en lippen door gekeken. Gisteren in de gekke kerst drukte toch maar even snel opgezet voor dat we moesten socialisen met de rest van de familie. Leuk voor de neefjes en nichtjes natuurlijk en zelf genoot ik stiekem ook wel mee. Ook al ben ik bij lange na nog niet zo oud als sommige mede gebruikers hier op deze site, de Looney Tunes hebben ook in mijn ‘jeugd’ betekend. Zo had ik vaak een shirt aan van deze animaties of iets dergelijks. Afijn, de film is leuk, met zijn veertig minuten vrij kort en dat is precies goed op een moment als deze wanneer er toch enige druk op staat dat je niet al te lang voor de televisie zit. De film begint leuk, Daffy Duck is dit keer baas van een winkelcentrum die zijn werknemers eigenlijk als slaven behandeld en dat rond kerst. Hij krijgt de naam Bah, Humduck en word even later bezocht door drie geesten die hem vertellen goed te zijn voor kerst. Hij veranderd langzamerhand en de grimmige Daffy word daarna poeslief en strooit met zijn geld.

Voor de rest heeft film gewoon leuke en domme scenes zoals we dat gewend zijn van de Looney Tunes. Voor de rest valt de film wel mee, heb je uiteraard nog vele andere delen van dit soort korte films die je eigenlijk bijna niet kan haten en wat meestal wel om te genieten is.