Due Samurai per Cento Geishe (1962)

1 stem

Italië

geregisseerd door Giorgio Simonelli
met Franco Franchi, Ciccio Ingrassia en Mario Carotenuto

Franco en Ciccio zijn bekend op de universiteit voor hun stompzinnigheid. Op een dag erven ze een grote som geld van samoerai Yoshida. Jammer genoeg zullen ze het geld slechts in handen krijgen op voorwaarde dat zij de kunst van het zwaardvechten leren. Ze gaan lessen bijwonen in een Japanse school en betalen er de schulden die Yoshida in het verleden heeft gemaakt. Zeven samourais willen zich wreken en zijn op zoek naar een grote Chinese drugshandelaar. Na verscheidene misverstanden en ongelukken staan onze twee helden op het punt in schijfjes gehakt te worden door de scherpe zwaarden van de samoerai.