The Ribald Tales of Robin Hood (1969)

Alternatieve titels: Robin Hood und Seine Lüsternen Mädchen | The Affairs of Robin Hood | The Erotic Adventures of Robin Hood

Verenigde Staten / Duitsland
Erotiek / Avontuur

geregisseerd door Richard Kanter en Erwin C. Dietrich
met Ralph Jenkins, Bambi Allen en Paul Smith

In het bos van Sherwood is het alle dagen feest. Het krioelt er van de dames waar Robin en zijn mannen zich duchtig mee vermaken. Tot zijn grootste vijand, de kwaadaardige Prins John, roet in het eten gooit. Hij ontvoert Maid Marian en sluit haar op in zijn martelkelder.

wa is da allemaal bordkartonnen decors, sex met broeken aan

een gravin met hallucinante makeup en een robin hood die overduidelijk ligt teknarsetanden van opwinding: je moet het zien om te geloven
heel het robin hood verhaal wordt er op debiele manier doorgeramd met debiele stokgevechten en dialogen die nergens naartoe gaan
je hoort het voor 1,90 euro(gekocht in saturn) krijg je waar voor je geld

avatar van Vascago
Verhaal klinkt te gek. Net voor 2.50 bij de FRS gekocht. Ik ben benieuwd

avatar van Vascago
Dramatisch acteren wordt tot kunst verheven. 1.5 ster voor een paar leuke dames

avatar van BlueJudaskiss
Jaaa Ook ik heb deze net uit de 2,50 bakken gevist bij de FRS. Ben erg benieuwd!

avatar van BlueJudaskiss
Noem me een sadist, maar die sm-scenes á la Ilsa hadden best wat langer mogen duren. Niets nieuws onder de zon, of het moeten de borsten van Maid Marian zijn. 1,0*

avatar van alexspyforever
Ok dit is een erotische film van producer Friedman die al wat meer potentieel heeft dan wat ik ervoor heb gezien. Helaas neemt de film zichzelf een beetje te serieus in plaats van bij het idee te blijven een komische parodie te maken met veel bloot en seks. Luchtige en dramatische stukken wisselen elkaar af en de karakters hebben geen persoonlijkheid dus of ze leven of sterven, kon me niks schelen. De beste stukken zijn dan ook wanneer de vrouwen zich bloot geven en fijn dat de meerderheid toch wat meer vlees in de kuip had dan gewoonlijk en niet uitzagen als één of ander slank supermodel. De seks is nogal debiel met de mannen die meestal hun broek aanhouden, niet dat er een tussenzit die je echt naakt wil zien. Prins John heeft nogal een raar geknipte baard en Robin Hood heeft zo een spichtige rattenkop, meer een anti-held. De gevechten (veelal met stokken) zien er niet uit en ook het eindgevecht valt vies tegen. Nu goed daarvoor moet je deze film ook niet kijken. Misschien hadden ze beter een versie zonder mannen gemaakt, dat had toch wat meer stomende en geloofwaardige scènes gegeven.