Haunting Sarah (2005)

Drama / Thriller

geregisseerd door Ralph Hemecker
met Kim Raver, Alison Sealy-Smith en Rick Roberts

Erica en Heather zijn niet alleen een identieke tweeling, maar ook nog eens hartsvriendinnen. Hun kinderen, David en Sarah, zijn onafscheidelijk en hun leventje lijkt perfect. Totdat David een ongeluk krijgt en overlijdt. Maar is hij wel echt dood? Sarah doet wel erg vreemd sinds zijn vertrek. Erica begint steeds meer te geloven dat zij nog contact met David heeft.

heb hem geziet op tv hat er minder van verwacht vond het een goede film 3**

avatar van matthijs_013
Wat ongelofelijk jammer dat ze deze film zo verkeerd hebben uitgewerkt, waardoor het meer een thriller B-film werd... Als ze er gewoon een drama van hadden gemaakt zou de film veel beter zijn geweest. Wel ijssterke acteerprestaties van Kim Raver en Alison Sealy-Smith, die overigens net een kopie is van een jonge Thora Birch.

avatar van Lady_Movie
Hele goeie film. Goed geacteerd ... !!
Kreeg op sommige momenten echt de rillingen !!

een 4.0 !!

avatar van lukkiemie
De film sleept een beetje aan, maar op sommige momenten laat hij je toch op het puntje van je stoel zitten.

avatar van moviechick-99
echt een super film!!!!!

avatar van Stephaniievm
Net gekeken.
Vond 'm toch best wel spannend!
Jammer van die irritante reclames ertussen, dan raakt het verhaal een beetje zoek.

orbit
Best aardige thriller inderdaad.

spannend!

avatar van nightbreed
Weer zo'n matig TV-filmpje zoals we van RTL gewend zijn.

avatar van 606
Toch wel een leuke Thriller, met zo nu en dan spannende momenten.
Acteerwerk was ook best wel goed.

3 sterren

Toch een redelijk goede thriller, had veel slechter verwacht van deze toch wel onbekende film.
Het verhaal zit goed en de vertolkingen waren redelijk.
Heb me er niet met verveeld.