• 8.351.725 stemmen

A Mother's Revenge (1993)

Drama | 100 minuten

Genre: Drama

Alternatieve titel: Desperate Justice

Geregisseerd door: Armand Mastroianni

Met onder meer: Lesley Ann Warren, Bruce Davison en Shirley Knight

IMDb beoordeling: 6,0 (355)

Plot A Mother's Revenge

"Her daughter was brutally assaulted ... so she took the law into her own hands."

Een twaalfjarig meisje is zwaar mishandeld en verkracht. Als de dader bij gebrek aan bewijs weer op straat komt te staan, slaan de stoppen bij de moeder van het kind door.

avatar van FisherKing

FisherKing

Dit is geen goeie pic ; Ik vraag me af of dit ooit in Nederland is geweest ..

avatar van Kwebbel

Kwebbel

Ik heb de film nog nooit gezien, maar is dit niet gebaseerd op het verhaal van Marian Bachmeier, de vrouw die de verkrachter van haar dochter neerschoot nadat hij was vrijgesproken?

Er was toen heel veel over te doen en volgens mij heeft hij het kind niet alleen verkracht maar ook vermoord.