Trail to Vengeance (1945)

Alternatieve titel: Vengeance

Western

geregisseerd door Wallace Fox
met Kirby Grant, Fuzzy Knight en Jane Adams

Jeff Gordon en "Hungry" Huggins komen in Twin Forks aan om vast te stellen, dat Jeff's broer is vermoord, hoogstwaarschijnlijk door de andere rancher Bart Jackson. De bank, die de hypotheek heeft op de ranch, is van plan de ranch bij de weduwe Alice Gordon op te eisen. Dorothy Jackson, de dochter van de van moord verdachte rancher vraagt Jeff Gordon en "Hungry" Huggins om de onschuld van haar vader te bewijzen. Jeff Gordon komt er achter dat de bankdirecteur achter de moord zit en interesse heeft in beide ranches.